Advertise

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

sungai lui...........

salam....aku takde bende nak cite..tapi aku nak bagitau yg wat mase nie..aku suke lirik lagu n melodinye skali...senang cite aku mmg meminati penyanyi ni...hehehe....memula aku tak tau tajuk lagu nie ape...aku baru je tau tajuk die SUNGAI LUI....kat mane la sungai lui tu...(sile google k) walopun lagu ni dah lame berkumandang...tapi aku ske...sesape yg belum dengar lagu ni..dengor laa....


haaa...ni lirik die...


SUNGAI LUI...


Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini


p/s : aku ngah dgr lagu ni dan fahami lirik die...kalo aku dah faham nanti aku bg tau ya....tengkiu......

0 biCaRa KaLbu:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com