Advertise

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

korang nak SETEM sendiri tak.??

hai....

kali ni aku nak citer pasal setem lagi...almaklumlah kan...aku kan peminat setem...tadi aku tgh2 mengoogle 1 laman web...pastu aku tenampak n baru dapat tau..yg kite boleh buat setem sendiri...maksud nye setem yg boleh ade gambar kite sendiri....wah...wah...mcm best je nie...so korang boleh la menggabadikan gambo korang, gambo besday ke, kawin ke, konvo ker...jgn gambo "sensored" sudah la...kalo gambo camtu, otomatikla ko nye permohonan nak wat setem ditolak serta merta...iNgat !!

haa...kat sini meh aku tunjukkan sample setem yg boleh korang buat....korang nampak tak?



haaa......ni dia...cantik tak? menarik tak ? so kalo ko nak cara-cara nak menempahnye leh pi ke laman web die SETEMKU...korang bley order kai online atau pi pejabat pos yg terpilih...ape-ape pun korang survey la laman web die ...senang citer..kan..kan...

ok la...petang ni aku nak lik kampung...kene drive sorang-sorang laaaaa....tapi takpe en. Suami follow dari belakang...yeahhh

p/s : nanti aku nak buat SETEM sendiri laa...gambo "blog" aku ker...bior top kit blog aku...berangan sey aku..nak wat entry pun malas...nak top konon..!! heheheh...good idea tak?

0 biCaRa KaLbu:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com