Advertise

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

tetiba je...

ola....

k..saye belum abis usha lagi tentang nak buat blog nie..so kat sini saye nak citekan aktiviti saye beberapa hari yg lepas...

1st...pada 26hb November 2010...
pade malam tu   saya dan en.azmi pegi menghadirkan diri ke majlis pernikahan en. Isam dan Pn. Dora...jauh juga lah nak ke rumah perantin pompuan nie...1 jam jugak la smpai ke Gombak sinun...dgn jammed lagi org balik keje..tapi sempat jugak la tgk dorang nikah...fuh..sebak sungguh saye smasa majlis pernikahan berlangsung...(x tau la nape ek?...saya mesti sedih tiap kali ade member yg nak kawin..huhu...) tapi saye gembira juge tgk akhirnye dorang dah bersatu n jadik suami isteri yg sah..utk pengetahuan sumer...en.Isam ni kawan sekampung suami saya...dan Pn. Dora pula adalah gf en. Isam..so saye pun kenal Pn. Dora melalui suami dan En. Isam...nanti saya UPLOAD gambar2 di sekitar majlis nikah dorang...Majlis ni berlangsung kat umah Pn. Dora...majlis belah lelaki pulak..saye pun x tau bile...mungkin tahun depan kot...

2nd..pada 27hb November 2010..
pade hari tu saya menghadirkan diri ke Majlis Persandingan en. Isam dan Pn. Dora...kali ni saye terlambat utk tgk dorang sanding dan dgr kompang...(dgr bunyik kompang pun leh wat ati saya sayu..heheh)...datang2 je tgk pengantin dah makan...opsss!! KAMI (en. azmi, yanti, is,jiha dan bukhari dan faith) datang2 terus diberi duduk kat depan meja pengantin..segan pulak rasenye duduk kat situ..sbb tpt tu khas utk keluarga belah pengantin lelaki...tapi dah suh duduk...kami pun duduk dan trus bersantap.....(dah lapor sgt dah mase tuh!!)...lepas dah makan tu mula sesi bgambar bersama2 pengantin....wahhh.!! pengantin pun sgt ComEL..dgn baju yg kalernye sweet sekali...(terase nak besanding lagi jer..heheh..tapi pasti en. Azmi kate jgn verangan la wahai sayang Ku!) .. oleh krn GOMBAK berdekatan dgn GENTING HIGHLAND, kami sepakat tuk pi merayap2 kat sane...tpi sebenarnye nak bwk kwn en. Azmi si UDI tu jalan2...alMaklum la...sekali sekale je en. UDI tu nak jalan.....lagi pulak dgn kete baru die...heheheh...duduk kat atas sane kami just lepak2 je..n then malam baru balik...


3rd pada 28hb November pulak.....
saya dan En. Azmi seawal pagi (tapi x pagi sgt pun, dlm 9.30) dgn excited nye nak gi MAHA 2010 ...mak aihh...sungguh jammed jalan nak masuk ke MARDI tu...tapi takpe nak pegi punye pasal....MAHA 2010 tu maknanye MALAYSIA AGRICULTURAL, HORTICULTURAL AND AGROTOURISM 2010....so kat sini mcm2 produk Malaysia, Luar Negara yg boleh dibeli ...byk la yg ade kat sini...saye dan en. Azmi tak abis jalan pun sbb terlalu besar n banyak booth yg ade kat situ.... kat situ korang bleh naik TRAM, BAS kalo tak larat nak jalan ke destinasi yg dituju...

k la...nanti aku upload gambo di sekitar majlis En. Isam dan Pn. Dora....so...baiiiii

2 biCaRa KaLbu:

MULAN said...

nnti download pics ya...

MIE-MIE said...

yerkkk..dah upload dah...meh tgk..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com